Obecn├Ż popis motorov├ę lokomotivy ┼Öady T 211.0

Motorov├í lokomotiva je dvoun├ípravov├í, s ob─Ťma dvojkol├şmi hnac├şmi, veden├Żmi rozsochami a odpru┼żen├Żmi jednostup┼łov─Ť listov├Żmi pru┼żnicemi. Lokomotiva je typick├í pom─Ťrn─Ť dlouh├Żm p┼Öedstavkem, ne jeho┼ż konci je um├şst─Ťna kabina strojvedouc├şho p┼Ö├şstupn├í z ─Źeln├ş plo┼íiny jedin├Żmi dve┼Ömi. Lokomotiva je poh├ín─Ťna spalovac├şm motorem TATRA 111A zn├ím├Żm t├ę┼ż z motorov├Żch voz┼» M131.1. Jde o vzduchem chlazen├Ż atmosf├ęrick├Ż dvan├íctiv├ílec s v├ílci ve dvou ┼Öad├ích do V o v├Żkonu 120 kW. Lokomotiva m├í ─Źty┼Östup┼łovou mechanickou p┼Öevodovku ─îKD M 150-4 odvozenou z p┼Öevodovky Mylius. Lokomotiva m├í tlakovou brzdu Westinghouse s brzdi─Źem ┼ákoda N/O, d├íle p┼Ö├şmo─Źinnou tlakovou brzdu a ru─Źn├ş brzdu. Hmotnost cca 22.000 kg. D├ęlka p┼Öes n├írazn├şky 7.240 mm, ┼í├ş┼Öka 2.600 mm, v├Ż┼íka 3.350 mm. Maxim├íln├ş rychlost 40 km/h.

Naše lokomotiva T 211.0055 (Bivoj)

P┼Öezd├şvky: bivoj, pras├ítko, skokan, rochn─Ť, dv─Ťst─Ťjeden├íctka, Svin─Ťjednahnusn├íconechcechytnout (indi├ínsk├í p┼Öezd├şvka kmene Nawahoo)

Zde jsou fotografie ze st─Ťhov├ín├ş t├ęto lokomotivy.

Je┼ít─Ť v are├ílu Uheln├Żch sklad┼»

• foto: Kolda

St─Ťhov├ín├ş do Mova Plze┼ł (r.2003) - baterky instalov├íny

• foto: Kolda

Mezi ostatn├şmi vozidly v MOVO Plze┼ł r. 2004

• foto: Kolda

Stav prac├ş k 28.8 2005

• foto: Kolda


inspirace Titanicem

• foto: Kolda

l├ęto 2006 - d├şry zava┼Öeny

• foto: Kolda

po ka┼żk├ę pr├íci odm─Ťna - tygr v lahvi k dost├ín├ş u vr├ítnice Mova...

• foto: Kolda

o pr├ízdnin├ích 2006 byl hl├şdac├ş slu┼żbou zachycen vykrada─Ź start├ęr┼». Je to ├║dajn─Ť "zn├ím├í firma" s t─Ťsn├Żm napojen├şm na plze┼łskou advokacii

• foto: Azbest

I v roce 2007 pr├íce na Bivoji o kousek pokro─Źily

• foto: N├ím─Ťstek

Hujerova dovolen├í na zotavenou v plze┼łsk├ęm Movu

• foto: N├ím─Ťstek

po tlakov├ę zkou┼íce vzduchojem┼»

• foto: N├ím─Ťstek